surf

Åh vad härligt väder de varit dom här dagarna 😄 hade vela ha såhär hela sommaren! Men idag är det väldigt blåsigt :/ men varmt är det iallafall! Så än klagar jag inte ;) 

Idag har Sotis bebisar äntligen tittat ut! Haha jag måste ha räknat ut helt fel när jag parade henne. Skrev nämligen inte upp när jag parade henne och glömde helt bort det sedan med. Så sen nån vecka senare försökte jag klura ut vilken dag de var.. men det blev troligen helt fel hahah! Men nu är dem iallafall här, 5 st små liv tror jag de var ❤ så glad! 

Har förresten inge internet här hemma just nu.. blir alltid nå fel när man drar ur och de gjorde vi igår eftersom de åska. Men Jörgen kommer hem inatt så de fixar han säkert snart. Hoppas jag! Hade inge internet på mobilen igår heller. Då min surf tagit slut. Något "naken" man kände sig helt utan internet! Men idag fylldes de på, tack o lov ;) så nu kan jag iallafall surfa på mobilen. Dock tänkte jag ju plugga igår och idag. Men det har ju inte blivit av då e.. så får gå hem till mor & far en sväng ikväll åh plugga där istället.

bild från i onsdags när jag & liza åkte runt med bilen. 
| |
Upp