Lördag & Söndag

Igår hände det inte så värst mycket. Kommer knappt ihåg haha.. så bra minne har jag. Nä men var ut och jogga med khloe i skogen. Hon sprang lös, vilket hon älskar! Sen så gjorde jag väl inget speciellt mer på hela dagen, läste lite i körkortsboken bara. På kvällen kom Christian hit, vi grilla och myste på. Jag hade dock redan ätit en gång innan, men till klockan halv 10 hann jag bli hungrig igen ;) så käka lite kött och majskolvar. Så gött! 
 
Idag klev vi upp typ 12 tror ja? skönt åh ligga och dra sig. Speciellt när Khloe väckte mig både 3 och 8 när hon ville ut. Vi gick in till mormor och fika, mamma kom också. Blev lite morsdag fika. Skulle egentligen till mor & far ikväll och käka grillat. Men pappa var inge pigg, så vi fick ta det någon dag till veckan istället :) Christian åkte hem vid typ 4 och saknar honom redan! Så jobbigt att bo 7 mil ifrån varann tycker ja.. blir bara jobbigare & jobbigare.. Men än så länge funkar det ju. Ikväll har jag bara kika serie, läst lite och kolla till ninerna lite då & då. Inte kommit nå ninbebisar ännu.. men väntar spänt! 
 
 
bebis stanley, sommaren 2015
 
Djurfoto, Vardag | |
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

söt misse

Svar: Ja han är bra söt! :)
Cecilia Ottosson

Upp