mår dåligt över min kropp

Just nu mår jag enormt dåligt över min kropp. Har gått upp ganska mycket sedan förra sommaren. Jag känner mig uppsvälld och fet. Jag vet att jag inte är fet eller tjock på det viset. Men jag känner mig tjock. Jag har aldrig mått bra över min kropp, men nu känns det extra mycket då jag gått upp. Så jag känner nu att det är dags att försöka gå ner några kilon. Speciellt nu till sommaren då man säkert ska visa sig i bikini. Jag är enormt sugen på att köra detox eller c9, men det kostar ju så fruktansvärt mycket pengar tycker ja. Jag har iallafall inte råd att köpa det :/ Så jag får försöka gå ner på egen hand, ut åh röra på mig mer och äta mindre ohälsosamt. Så jag hoppas att jag orkar hålla i det och går ner. För jag vill verkligen inte visa min kropp i bikini i sommar. Jag skäms, även fast jag vet att man inte borde. Jag är en sådan som jämför mig med mig själv, hur jag var förut. Vilket inte är så bra kanske. Men jag vill va mindre än såhär för att jag ska känna mig bekväm. 
 
Samtidigt så vill jag bygga muskler och få bättre kondis. Så jag hoppas jag kan få lite sådant på köpet!
Vardag | |
Upp