fast update 14 juni - 15 sep

Ja nu kanske det är dags att uppdatera er lite vad som hänt på sistone.
I juni (några dagar efter jag skrev sista inlägget) så bestämde jag mig för att jag och Christian skulle "gå skilda vägar" eller hur man nu uttrycker det lite finare. Varför spelar ingen roll, det vet dom som ska veta :) Sen så hade jag även fullt upp med körkortet under den här perioden. Fick kämpa som bara faaaan, men 29 augusti blev jag äntligen klar! :) Så himla stolt över mig själv! Ville helst bara ge upp, men det är tur man är så pass envis som man är. Annars hade jag aldrig klarat det ;) Har målat mitt "nya" köksbord också. Tog himlans lång tid kan jag ju säga er.. mycket detaljer och sånt små tjafs.. + en massa lager för att det skulle bli snyggt. Nu har jag bara stolarna kvar, men kommer ta dom en i taget. Lär väl måsta börja med dom nu snart så man blir klar nån gång i år. Före & efter bilder kommer självklart läggas ut här på bloggen när allt är färdigt och jag är nöjd :) Har ju även haft kaninungar i sommar som vanligt, blev dock bara en kull. Hade planerat in 3 st, men första kullen dog och sen orkade jag bara med en kull till. Sålde iväg alla kaninungar (förutom en) efter den 29 aug då dem var 8 veckor. Har funderat och funderat, och börjar inse att det är dags för mig att sluta med uppfödningen. Jag har helt enkelt tappat intresset och då finns orken inte riktigt där heller :/ Men jag har inte riktigt bestämt mig ännu, då ja velar mycket fram och tillbaka. Älskar mina kaniner! Men om jag slutar med uppfödningen lär jag måsta sälja iväg 3-4 st av dem. Vilket kommer bli sjukt jobbigt :/ Kommer ju självklart se till att dom hamnar i bra hem. Men det är tungt ändå, kommer bli tomt. 
 
Mer nytt som hänt är väl att jag även piercat mig, blev 3st nya hål i öronen. En migränpiercing gjorde jag äntligen! + helix piercing och en lobe piercing till :) sjukt nöjd! Sen har även jag och syrran varit utomlands :D Vi åkte till Rhodos i Grekland. Vi hade det sjukt härligt :) Men blev lite för mycket för mig med en resa sådär. Men det gick ändå bättre än vad jag trodde. Men nu när jag är hemma känns de som om jag skulle kunna sova 6 månader framåt haha! Tänkte lägga upp några bilder i ett inlägg här framöver. Fotade inte så jätte mycket, men några bilder blev det allt :) Efter utlandsresan passade jag på att göra två små tatueringar som jag funderat över ett tag. Det blev ett semikolon (sök på google eller nått så vet ni vad det står för) och texten free som står för att jag klarat körkortet :) (gjorde dem igår, så inte hunnit vant mig ännu) Men nöjd är jag absolut! Jag och Christian har även kommit fram till att vi ska ge oss en till chans :) Vilket säkert bli super bra! Vi håller tummarna för de! 
 
Det är ju självklart massa mer som hänt i sommar. t.ex. umgåtts med vänner & familj, festat, badat osv. Men allt sånt orkar man ju inte skriva. Kommer knappt ihåg vad jag gjorde igår, så svårt att minnas tillbaka på hela sommaren haha ;) Minnet är inte min starka sida!
 
Den 10 september gick min älskade farbror bort i cancer </3 Vila i frid!
Och hoppas du får köra mycket skoter & fyrhjuling där du är nu. Du och jag var ganska
lika när det gällde hastigheten, vi älskade när det gick fort. 
 
min fina tjej
 
kaninungarna
 
Vila i frid farbror Bertil </3 vi saknar dig!
 
Djurfoto, Vardag | |
#1 - - Emilie Levinsson:

Men herregud vilka små söta kaninungar *.*

Svar: visst är dom! :)
Cecilia Ottosson

Upp